02 Julai 2009

Blog Cina Islam Akan Segera Mencapai 4Juta Klik

Dengan penuh debaran pada hari ini, kebetulan pula pada tarikh 1hb Julai,2009 blog kesayangan anda ini akan mencecah 4juta klik.

Berkat usaha gigih kami dan semua pihak yang menyumbangkan tenaga berbentuk tulisan dan komenta, Alhamdulillah dari angka pada permulaan blog ini terbit dengan angka kosong, pada hari ini akan mencecah 4juta klik.

Saya masih mengharapkan sumbangan dalam bentuk tulisan dari lebih ramai peminat blog Cina Islam untuk diterbitkan di masa akan datang.

Sempat saya rakamkan kepada penulis yang tidak jemu-jemu mengirimkan bahan untuk blog ini seperti Zamri Keciks, Sirajuddin Abbas, Dr. Fikrah, Alif H'ng, Malaysiakini, HarakahDaily, mStar Online, Wan Faizuddin, Anuarani, Johor Daily, Bypass blog dan lain-lain, semuanya sekalung penghargaan dan terima kasih tidak terhingga atas sumbangan anda semua.

Harapan saya usaha baik semua pihak diatas akan berterusan dan sebagai penyeri dan pelengkap kepada posting blog ini, disamping sentuhan berita langsung dari pihak kami yang pasti menjadi bahan cepat, pantas dan terkini khusus mengenai krisis di Perak.

Salam perjuangan sempena klik 4juta dari seluruh warga blog Cina Islam.



12 ulasan:

lhakim berkata...

tahniah untuk cina islam..

Skuad Peninjau berkata...

Selamat berjuang Ustaz!

Bubar tak bubar,
Tak lama lagi BN tetap akan dikuburkan.

Sekarang ni tengah kat icu. Tunggu u see me je.

member pencen keramat berkata...

Tahniah dan selamat berjaya
saya selau melayari laman in sebab berita cepat, Tepat dan pasti

Unknown berkata...

Tahniah, Blog ini telah menjadi sumber berita yang cepat dan terkini bagi orang ramai mendapatkan perkembangan krisis politik di Perak.

Rohaifi Azri berkata...

TAHNIAH YB!
SEMOGA TERUS BERJUANG DEMI ISLAM!!!

Panitia Pendidikan Islam berkata...

syukur,ALHAMDULILLAH..

Panitia Pendidikan Islam berkata...

ALHAMDULILLAH,jumpa anda di puncak kejayaan

Cikgu Din berkata...

Tahniah Ustaz,memang sesuai YB Ustaz menjadi Ketua Penerangan PAS Perak.Harapan biarlah Pas Memimpin Perubahan..Terima kasih daun keladi.jumpa lagi Pilihanraya Negeri.

Gedong Lalang berkata...

Syabas dan tahniah buat CINA ISLAM yang telah mencapai 4 juta klik. Saya suka melayari laman web ini kerana halamannya silih berganti setiap hari. Blog ini menjadi sumber berita yang cepat dan terkini untuk disalorkan kepada rakyat.

Rakyat kini sudah bosan dengan masmedia yang banyak menyiarkan berita propaganda Umno/BN dan memburukkan pemimpin Pakatan Rakyat. Dengan adanya blogger blogger seperti ini akan dapat memperjelaskan apa jua isu yang dibangkit oleh media milik Umno/BN.

Tingkatkan usha untuk mendapatkan 5 juta klik dalam masa yang terdekat. Semoga Terus Berjuang Demi Islam. Takbir

david ahmad muniandy berkata...

TAHNIAH YB 1,000,000 KALI TAHNIAH

BARU TAU ORANG PAS BUKANNYA CALANG-CALANG ORANGNYA....

Tanpa Nama berkata...

alhamdulilah...semuga sampai yg lebih tinggi lgi...20juta klik....x mustahil dng kuasa ALLAH .asalkan tepat, terkini, benar dan berkualiti.

Dewan Ulama PAS Kedah berkata...

Maka banyakkanlah bertasbih kepada Allah dan beristighfar atas kelalaian kita.Sesungguhnya Allah mengampunkan dosa.