10 Julai 2009

Kenapa Hanya Bendera PKR?

Email Oleh : Pemuda PAS Kuala Krai

Riuh diperkatan sehari dua ini berkaitan bendera PKR dipasang di Manek Urai. Ada beberapa arahan supaya bendera PKR mesti diturunkan. Alasan yang diberi hanyalah kerana PKR tidak menyertai (bertanding) dalam pilihanraya ini. Eh, saya nak tanya, adakah UMNO bertanding dalam pilihanraya ini? Jawapannya TIDAK kan? Oleh itu, kenapa bendera keris keramat telanjang (UMNO) tidak perlu diturunkan? Kenapa hanya ditujukan kepada bendera PKR?

Oleh itu, kepada pemantau-pemantau pilihanraya dari SPR, anda semua bersikap profesional la sikit. Jangan hanya mengikut kemahuan pemimpin-pemimpin tertentu. Bersikap adil, kalu nk suruh PKR turunkan bendera, suruh juga UMNO turunkan bendera mereka. Baru rakyat menghormati anda. Biar hanya bendera PAS dan Barisan Nasional sahaja yang dinaikkan di Manek Urai.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umno yg pandai melastik dan juga menyorok batu..

polis jadi kucing tunggangan UBN..

Hj Mat berkata...

Kesalahan orang mereka nampak tetapi kesalahan mereka, terus membuta mata, harapkan polis huhh menghabiskan boras aje.setengah daripadanya, ada juga yang menyokong kita dalam diam-diam mereka pangkah kita, dan dah pencen baru tahu mereka ni sokong kita.

david ahmad muniandy berkata...

bendera umno kalau buang bulatan dan keris jadi bendera indonesia.

Tanpa Nama berkata...

bukan kucing tapi ANJING KERAJAAN

Suhaimi Said berkata...

SPR tidak pernah adil. Election di Malaysia tidak pernah adil. Kalau adil dah lama BN tergolek!

Tanpa Nama berkata...

ada lagi ke keadilan dalam pilihanraya dimalaysia ni???

Tanpa Nama berkata...

Undilah Parti KeAdilan