18 September 2009

Isteri ADUN Titi Serong sampai sumbangan kepada 35 fakir miskin dan ibu tunggal.

Isteri ADUN Titi Serong menyampaikan sumbangan kepada seorang penerima.



TITI SERONG, 15 Sept :- Sempena bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan ini golongan fakir miskin dan ibu tunggal terus mendapat perhatian dari Pejabat ADUN Titi Serong. Sekali ini ADUN Titi Serong bersama Isterinya,Pn. Nor Ainah Ahmad berada di Cawangan Parit Tok Ngah Atas dan menyampaikan sumbangan kepada 35 orang yang terpilih.

Setiap orang menerima sumbangan adalah hasil dari kutipan yang dilakukan oleh PAS Cawangan tersebut. Kegiatan Tersebut adalah kegiatan tahunan cawangan dan mereka yang dipilih adalah terdiri dari penduduk kampung berkenaan yang layak.

Dalam ucapan alu-aluan sebelum penyampaian, ADUN Titi Serong mengucapkan tahniah kepada usaha murni yang dilakukan oleh cawangan tersebut dan berharap ianya dapat diteruskan pada masa akan datang serta dicontohi oleh cawangan yang lain.

Harapan beliau juga semuga Ramadhan yang hampir meninggalkan kita memberi banyak manfaat yang telah direbut bersama terutamanya malam Al Qadar yang terletak dipenghujung bulan pada malam yang ganjil.

3 ulasan:

mekjah berkata...

salam YB, selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin

mekjah berkata...

salam YB, selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin

Tanpa Nama berkata...

salam YB, selamat hari raya, maaf lahir dan batin