11 Oktober 2009

Countdown SPM 2009



Assalamualikum wbh. Saya harap YB sekeluarga sihat walafiat dan sentiasa diredhai Allah swt.

Ada satu perkara penting yang saya nak YB tolong pastikan, iaitu berkenaan dengan tarikh sebenar peperiksaan SPM 2009.

Saya telah membuka laman web KPM pada 11.24 malam, 9/10/2009.

Apa yang mengejutkan ialah countdown SPM 2009 yang tertera dalam laman web itu menunjukkan hanya tinggal 11 hari sahaja lagi SPM 2009 akan diadakan. Di sekolah saya countdown menunjukkan 40 hari lagi SPM akan diadakan.Adalah laman web ini tersalah atau memang SPM 2009 akan dipercepatkan, tetapi menteri terlupa nak umum sebab sibuk dengan PRK je.

Kalau YB ada sesapa kat KPM yang boleh sahkan tarikh sebenar SPM 2009, minta tolong postkan kat blog cina islam. Tq.

4 ulasan:

Love Perak berkata...

mungkin kesilapan tu. cuba check sekarang. dah tukar dah.

Cikgu Teknik berkata...

untuk pengetahuan saudara, countdown SPM itu merujuk kepada peperiksaan amali SPM yang akan bermula pada 20 Oktober ini.. harap mendapat penjelasan..

Tanpa Nama berkata...

Menteri pelajaran dah nyanyuk

Tanpa Nama berkata...

JANGAN BUAT KERJA BODOH:

TIDAK PERNAH MANA-MANA NEGARA DI DUNIA YANG MENTERINYA BUAT SOALAN.KEMENTERIAN ADA MAJLIS DAN LEMBAGA PEPERIKSAAN.KALAU TAK SUKA BN PUN JANGAN KAITKAN DENGAN TUGAS KEMENTERIAN.

BILA NAK EXAM TAK PENTING PADA SAYA.YANG PENTING KITA BERSEDIA ATAU TIDAK.KALAU DAH BERSEDIA BUKAN KATA SEBULAN LAGI ,PAGI BESOK PUN BOLEH JAWAB.

KELEMAHAN ORANG MELAYU SUKA MENYALAHKAN ORANG LAIN.

MAAF JIKA TERKASAR BAHASA.