12 Oktober 2009

Perkembangan semasa proses pengundian PRK Bagan Pinang

5:10 : Kesemua lapan pusat mengundi ditutup. Peratusan keluar mengundi adalah 81.6 peratus iaitu seramai 11,157 pengundi termasuk pos.

4.20 pm: SPR mengumumkan sehingga jam 4 petang, peratusan keluar mengundi adalah sebanyak 69.5 peratus atau seramai 6,301 pengundi.


Sumber : HarakahDaily.Net/-

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cepat update YB, Allahhuakabar

Si Takluk Jagat berkata...

Keputusan terkini menggambarkan PAS akan dibelasah dengan teruk. kenapa itu terjadi begitu. Ini kerana pemimpin PR asyik tidak sependapat dalam sesuatu perkara. Rakyat mula melihat dan mual dengan pemimpin PR yang asyik bercakaran. Lain kali teguran hendaklah dibuat dalam meeting. tanpa diketahui oleh Media BN. Pengundi India di bagan Pinag memihak BN. ini terbukti Makkal Sakti mengumumkan menyokong BN. kekalahan ini8 jadikan iktibar agar tidak kalah lagi dalam Pilihanraya Umum ke 13 nanti.

Tanpa Nama berkata...

berdasarkan culaan awal sebelum pilihanraya BN dijangka mendapat 8000 undi... culaan yang dibuat biasanya tepat seperti yang didapati arini... dalam perjuang tiada istilah kalah tetapi cuma belum mencapai kemenangan...

Tanpa Nama berkata...

masa untuk bermuhasabah diri...biarkan lawan berjoli dengan kemenangan mereka...anggaplah ini medan uhud..

wahai pemimpin2 PR, baru setahun memerintah, dah selalu gaduh2 dah...dedah sana sini kelemahan kita..kalu aku jumpa yang duk gaduh 2, mau aku hantuk kepala masing2..

nak gaduh pun, gaduhh slow2 dah la...xpun, bagila 2-3 penggal memerintah..barula nak tunjuk belang..apa da...kami yang kat bawah ni, teruk2 sokong depa,depa lak nak wat lece... jgan la wat apa pun ikut nafsu dan hati....start dari mula memerintah pun dah nampak perangai depa ni...rakyat yng masih bodo2 tu, senang sangt terpengaruh bila Beer End tabur fitnah,amik kesempatan...xkan nak salah depa gak kot..dah tau perangai Beruk Negara macam tu "TOLAK ISLAM"

dalam islam pun dah kata, apa2 ikut syura....wahai pemimpin PR, janganlah ikut hati lagi..jagn guna otak sendiri...berusahalah sepakat...berusaha mempertahankan rakan masing2...bukannya saling serang menyerang...

[harap2 pemimpin PR baca ni]