01 Oktober 2010

Sekitar Program Drs. Khalil di Perlis.

Drs. Khalil sedang tahnik seorang bayi iaitu cucu kepada Timbalan YDP PAS Kawasan.

22 Syawal 1431H.

KANGAR, 30 September:- ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim telah meluangkan masa untuk memenuhi undangan PAS Kawasan Kangar, Perlis dalam beberapa program yang telah diatur.

Semasa Drs. Khalil di perlis beliau telah menyampaikan Kuliah Haraki selepas waktu Maghrib di Markaz PAS Kawasan dan diikuti dengan menyempurnakan majlis tahnik cucu kepada Timbalan YDP PAS Kawasan, Hj. Abdul. Sekitar 200 orang dikalangan pimpinan PAS Kawasan dan Cawangan telah hadir memenuhi markaz.

Drs. Khalil menurunkan tandatangan tanda sokongan kepada perasmian Pejabat DAP Cawangan Kuala Perlis.

Bergambar bersama pimpinan Pakatan Rakyat Kuala Perlis selepas majlis dailog.


Selepas solat Isya berjemaah, Drs. Khalil telah mengimamkan solat hajat sempena peperiksaan PMR, SPM dan STPM yang bakal bermula.

Program terakhir ialah majlis Penerangan dan Dailog bersama pimpinan Pakatan Rakyat Kuala Perlis yang juga terletak dalam palimen Kangar dan PAS Kawasan Kangar yang diadakan di pejabat DAP Kuala Perlis.

Pada kesemppatan itu Drs. Khalil telah memberikan penjelasan isu semasa dan motivasi bagi melancarkan persiapan Pakatan Rakyat di Kuala Perlis terutamanya dalam menghadapi piliharaya akan datang.

Selain itu beliau sempat menjawab beberapa soalan yang dikemukakan oleh yang hadir.

Tiada ulasan: