06 Januari 2011

Dialog bersama TG Nik Aziz, daftar segera

Nazri Abdullah
Harakahdaily.

KUALA LUMPUR, 6 Jan: Sebagai persiapan dan persediaan menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13, kerajaan negeri Kelantan akan menganjurkan pertemuan dengan kumpulan blogger pro Pakatan Rakyat.

Program yang dinamakan Majlis Makan Malam dan Ramah Mesra bersama Blogger itu akan diadakan pada 15 Januari ini di Hotel Grand Seasson, Kuala Lumpur bermula jam 8 malam.

Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri, Abdul Rahman Yunus ketika dihubungi Harakahdaily memberitahu, selain Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, hadir sama pada majlis itu nanti termasuklah beberapa exco kerajaan negeri yang lain.

"Majlis ini kita akan adakan secara tertutup dan ada beberapa perkara yang kita akan bincangkan," katanya.

Selain bersemuka dengan Tuan Guru, ianya juga dilihat medan terbaik kepada para blogger Pakatan Rakyat untuk menyumbang idea dalam usaha membantu Pakatan Rakyat berdepan PRU nanti.

Sehubungan itu, semua blogger pro Pakatan Rakyat diminta mendaftarkan diri dengan menghantar emel kepada alamat editorxkutif@yahoo.com.my kelolaan Pengarang Berita Harakah, Tarmizi Mohd Jam untuk mendapatkan pas masuk.

Pendaftaran haruslah disertakan dengan nama penuh dan nama blog yang sedang beroperasi.

"Kita akan adakan mesyuarat terakhir pada 10 Januari ini untuk menilai penyertaan.

"Kita mintak kepada blogger, paling lewat untuk pendaftaran adalah pada 9 Januari," kata Abdul Rahman.

Tiada ulasan: