09 Februari 2011

Terharu anak dapat lanjut pelajaran

06 Rabiul Awal 1432 H.

TAMAN WAWASAN - Seorang bapa di sini, melahirkan rasa terharu selepas anak lelakinya diterima melanjutkan pelajaran ke peringkat Diploma di Politeknik Ungku Omar, Ipoh selain menerima sumbangan di atas kejayaan itu.

M Manogara berkata, sumbangan yang diberikan itu adalah sebagai galakan di atas kejayaan anaknya agar dapat belajar dengan lebih tekun.

“Saya berterima kasih di atas keprihatinan pihak yang terlibat dan sumbangan ini sedikit sebanyak dapat meringankan beban saya sekeluarga,” katanya.

Sementara itu, Pembantu Khas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Titi Serong, Ahmad Tajuddin Hawari telah menyampaikannya sumbangan berupa wang tunai bagi pihak ADUN Titi Serong, Khalil Idham Lim di Pusat Khidmat Dewan Undangan Negeri (DUN) Titi Serong, Taman Wawasan, Parit Buntar.

Katanya, sumbangan peribadi itu adalah sebagai tanda prihatin dan galakkan di atas kejayaan anak Manogara melanjutkan pelajaran ke Politeknik Ungku Omar, Ipoh selama 3 tahun selain dapat meringankan beban mereka sekeluarga.

Sinar Harian/-

Tiada ulasan: