06 Julai 2012

Tiga individu dicari polis bantu siasatan kes bunuh

16 Syaaban 1433H. [MOD] -

BATU PAHAT - Pihak polis sedang mencari tiga lelaki yang dipercayai boleh membantu siasatan berhubung kes bunuh seorang remaja pada 24 Jun lalu.

Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Din Ahmad berkata, ketigatiga lelaki berkenaan dipercayai turut berada di tempat kejadian itu berlaku.

Menurutnya, Tee Kas Suat @ Ah Wee, 25; Goh Si Tak @ Ah Tak, 31 dan Gan Song Kuey, 24; beralamat terakhir di Senggarang dicari polis bagi melengkapkan siasatan.

“Kami percaya ketiga-tiga lelaki ini dapat membantu siasatan pembunuhan ke atas Aw Soon Ming, 17, yang ditemui dengan beberapa kesan tikaman pada badan di parkir sebuah pasar raya bulan lalu,” katanya ketika sidang mediadi Balai Polis Yong Peng di sini, semalam.

Beliau berkata, polis juga giat mengenal pasti seorang lagi remaja lelaki yang dipercayai terbabit dalam kejadian berkenaan.

“Sehubungan itu, kami mengharapkan kerjasama daripada orang awam ataupun saksi kejadian yang mempunyai maklumat berhubung kejadian atau mengenali empat lelaki itu untuk menghubungi pihak berkuasa bagi membantu siasatan,” katanya.

Hadir sama, Timbalan Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Superintendan Mat Razali Awang dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Yong Peng, Lim Kee Moi

Sinar Harian

Tiada ulasan: