05 Mac 2013

Polis beri kerjasama kawal treler jelajah PAS

22 Rabi'ul Akhir 1434 H. [MOD] -


MELAKA: Pihak polis memberi kerjasama penuh dalam mengawal keselamatan khususnya di sekitar tempat Treler Jelajah Negara Berkebajikan berhenti di Dataran Pahlawan, Melaka hari ini.
Terdapat sekurang-kurangnya 15 anggota polis lengkap beruniform dan berpakaian biasa ditempatkan mengawal di sekitar dataran.

Hari ini masuk hari kedua treler Jelajah Negara Berkebajikan berada di Melaka.

Treler yang memulakan perjalanan jam 9 pagi tadi memilih Melaka Sentral sebagai destinasi pertama pagi ini sebelumke Dataran pahlawan.

Ketibaan mereka disambut pimpinan PAS di peringkat kawasan termasuk anggota unit amal yang turut mengawal keadaan.

Seperti biasa, setiap kali treler ini berhenti, keunikannya khususnya ketika ia terbuka sepenuhnya menjadi sebuah pentas, menarik minat pengunjung dan orang ramai.

Mereka tidak melepaskan peluang naik ke pentas dan bergambar dengan trak yang turut dihiasi dengan gambar pimpinan utama PAS itu.

Beberapa pemimpin termasuk dari Pemuda PAS Melaka juga turut memberi ucapan ringkas diatas pentas treler tersebut.

Konvoi jelajah itu kini sedang meneruskan perjalanan ke Merlimau dan Jasin sebelum ke Bukit Katil bagi ceramah perdana yang menampilkan pimpinan PAS, PKR dan DAP pada jam 9.30 malam ini.

Konvoi Jelajah Negara Berkebajikan akan menamatkan program di Melaka pada malam ini sebelum bertolak ke Muar bagi destinasi seterusnya di Johor.

harakahdaily/-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YANG ISLAM BENCI PADA ISLAM MANAKALA BUKAN ISLAM SEMAKIN RAPAT KEPADA ISLAM..........................

Tanpa Nama berkata...

YANG ISLAM BENCI PADA PARTI ISLAM MANAKALA YANG BUKAN ISLAM SEMAKIN RAPAT KEPADA ISLAM