29 Jun 2009

Manek Urai: Pengurus Kesedar, Tuan Aziz Tuan Mat calon BN

KUALA KRAI: Pengurus Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) Tuan Aziz Tuan Mat, 39, calon Barisan Nasional untuk pilihanraya kecil Manik Urai, umum Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di Manik Urai, Kelantan hari ini.

Kelmarin Mursyidul Am PAS yang juga Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat telah mengumumkan Hj. Fauzi Abdullah , seorang peniaga sebagai calon yang akan mewakili PAS.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1 Islam..PAS didahulukan..UMNO dikuburkan..

Tanpa Nama berkata...

saya ada menonton tv3 suku jam 8 malam tadi.., yang menariknya najis menyebut bahawa calon yang diketengahkan amno ini adalah calon yang berpendidikan dan memahami masalah rakyat serta senang bergaul dengan masyarakat setempat.., ini menunjukkan bahawa datuk najis memandang rendah pada keupayaan calon pas, abe uji..., kerana abe uji hanyalah pemborong ikan yang hanya belajar diperingkat menengah,... apepun.., kelayakan akademik yang tinggi tidak menjanjikan apa2 kalau tiada akhlak dan tubuh berpalit rasuah..., fikirlah najis.., berapa ramai ahli amno berpendidikan tinggi menjadi hamba rasuah..., tiada moral dan akhlak.., janganlah kita menilai seseorang itu hanya pada kelayakan akademiknya semata-mata...