14 Julai 2010

ANWAR EJEN CIA AMERIKA TAPI SOKONG PERJUANGAN ISLAM DAN PRO IRAN ?

1 Syaaban 1431 H
Oleh: WFAUZDIN NS

AMAT memualkan tekak ini apabila membaca kenyataan Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin seperti yang disiarkan di dalam Malaysiakini semalam. Saya tidak menyangka seorang Naib Presiden Umno, anak kepada bekas PM, cucu pula kepada tokoh Melayu dan negara mempunyai pemikiran sedangkal itu. Memang benarlah kata orang Umno kini kekeringan pemimpin yang bijak dan akhirnya lahirlah pemimpin seperti ini.

Setelah berbagai tuduhan ke atas DS Anwar dengan mengutip dari berbagai `tong najis' dan di tepi-tepi longkang termasuk yang zahir dari `punggung' seorang pemuda di negara ini, akhirnya pemimpin Umno mengutip berita berupa `bangkai' ini dari sumber luar pula.

Baru-baru ini sumber dari Washington Post yang dijadikan modal Umno menuduh DS Anwar ejen zionis Yahudi, dan hari ini di war-warkan pula DS Anwar ejen CIA pula. Kali ini sumbernya juga dari luar iaitu dikutip dari seorang Penulis Blog iaitu Elaine Meinel Supkis. Sampai begitu sekali `lapar'nya pemimpin Umno hinggakan sanggup meletakkan diri beliau seorang Menteri Kabinet ke tahap serendah itu dengan hanya merujuk kepada Penulis Blog?

Lojikkah di fikiran kita DS Anwar itu adalah ejen CIA di dalam masa yang sama Washington Post menyebut harus berhati-hati dengan beliau kerana pendekatan DS Anwar kini seolah-olah menyamai Presiden Iran yang amat ditakuti oleh Amerika? Mana satu yang betul? Jika benar DS Anwar ejen CIA Amerika, sudah lama negara ini lingkup kerana DS Anwar menjadi pemimpin pembangkang sudah begitu lama iaitu semenjak beliau dipecat dari Umno lagi.

Mengapa seorang ejen CIA begitu lantang menentang APCO? Apa pentingnya seorang ejen CIA begitu komited membantu PAS sedangkan PAS adalah sebuah parti yang tegas dengan dasarnya untuk mendirikan sebuah Kerajaan Islam? Semenjak bila ejen CIA membantu perjuangan Islam?

Nampaknya Umno semakin hilang arah untuk menjatuhkan kredibiliti DS Anwar. Berbagai cara dan strategi telah mereka gunakan untuk memperdaya rakyat agar menjauhi tokoh reformasi ini.

Dari tuduhan Liwat 1 yang terbukti silap, kemudiannya Liwat 2, pengkhianat Melayu, Pengkhianat Islam, Penderhaka kepada Raja-Raja Melayu, Penyokong Zionist dan akhirnya ejen CIA.

Selepas ini mungkin dikatakan DS Anwar adalah ejen Iran pula. Maka, Utusan Meloya pun seperti biasa mengutip cerita ini dijadikan bahan berita untuk disumbatkan ke telinga pembaca-pembaca yang mereka rasa bodoh-bodoh belaka.

Sebab itu, beberapa kali kita pesan kepada seluruh rakyat jika ingin menjadi cerdik, Utusan Meloya dan TV3 suku bukanlah media yang patut mereka pilih.

Tidak hairanlah mereka mahu rakyat menjadi bodoh belaka kerana mudah untuk mereka perdayakan. Sekali lagi kita mahu mencabar Umno, beranikah mereka membuktikan dakwaaan mereka dan mengakan debat terbuka dengan DS Anwar? Biar saya sendiri menjawabnya, mengharapkan Umno berani berdebat sama seperti mengharapkan `kambing mandi pagi'.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

penyamun rakannya penyamun, ahli ibadah rakannya ahli ibadah

UMNO INGAT RAKYAT BODOH!!! berkata...

SALAM,

JANGAN SALAHKAN HISHAMUDDIN DAN LAIN2 PEMIMPIN2 UMNO SEKARANG...SALAHKAN DR.MAHATHIR SEBAB SEMASA MAHATHIR MEMERINTAH SELAMA 20 TAHUN DAHULULAH, BELIAU MELETAKKAN ORG2 YG BODOH DAN PENGAMPU, PEMBODEK2 DIBAWAH BELIAU, SUPAYA TIDAK SESEKALI MELAWAN CAKAP BELIAU...

PEMIMPIN2 UMNO YG CERDIK MCM TENGKU RAZALEIGH DI BUANG JAUH2 SUPAYA TAK KACAU APA YANG DIA NAK BUAT....

..JADI APA YANG TINGGAL DALAM UMNO SEKARANG??
-SEBAGAI LEGASI MAHATHIR KEPADA UMNO-
...ADALAH PEMIMPIN2 UMNO YANG BODOH SOMBONG, OTAK UDANG, BERCAKAP ENTAH APA2, LAIN DI TANYA LAIN YG DI JAWAB, SETIAP TINDAKAN MCM TIKUS MEMBAIKI LABU...
KALAU DAH TAK BOLEH BERFIKIR, MAKA DI GUNAKAN KUASA SEWENANG2NYA MCM KUASA POLIS, SPRM, SPR, AKTA2 DAN LAIN2...(TIRU MCM MAHATHIR)
EKONOMI MAKIN LAMA MAKIN TERUK...
KITA DAH KETINGGALAN KPD NEGARA2 JIRAN DARI SEMUA SEGI, POLITIK, EKONOMI DAN SOSIAL...