23 Februari 2011

Bob Lokman di Penang Harmoni 3 Mac

20 Rabiulawal 1432H. [MOD] -

KEPALA BATAS, 23 Feb: Bob Lokman akan bertandang ke program Penang Harmoni sepentas dengan dua Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, Datuk Mahfuz Omar serta Ketua Wanita DAP, Choong Eng pada 3 Mac ini bertempat di Dewan Millenium di sini.

Ketua Penerangan PAS Negeri Pulau Pinang, Zulkiply Ishak menyifatkan, kunjungan Bob Lokman menyerikan lagi majlis kerana beliau seorang selebriti terkenal.

Baru-baru ini beliau melakukan kejutan sempena Perhimpunan 30 ribu pemuda yang diadakan di Kompleks PAS Kedah, Kota Sarang Semut apabila menyerahkan borang keahlian PAS kepada Menteri Besar Kedah merangkap Pesuruhjaya PAS Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak.

"Kehadiran Bob Lokman pastinya menyerikan lagi suasana Penang Harmoni 2 itu nanti kerana selain daripada mendapat info terkini perkembangan politik dalam dan luar negara pengunjung juga berkesempatan bertemu dan bertanya khabar Bob Lokman, " terangnya.

Sekali lagi beliau yang juga pengarah program ingin memberitahu kepada semua peniaga diminta mendaftar segera nama dan hasil jualan kepada Jawatankuasa bahagian gerai, Saudara Ridwan di talian 0134362559.

Program selama 10 hari itu akan berlangsung dari 25 Februari hingga 6 Mac bermula petang sehingga tengah malam.

Harakahdaily/-

Tiada ulasan: