23 Mac 2011

Idham Care jelajah DUN Pasir Panjang bantu warga miskin.

18 Rabiulakhir 1432H. [MOD] -
http://n51pasirpanjang.blogspot.com/

16 Mac 2011(Rabu), Adun Titi Serong Drs Khalil Idham Lim bersama isteri telah berada di Kg Teluk dan Telaga Nenas dalam kawasan Pasir Panjang untuk menyampaikan sedikit sumbangan Idham Care kepada penduduk miskin di kedua-dua kampung tersebut. Beliau dan isterinya menyampaikan sendiri sumbangan yang berupa barangan keperluan dapur dan sedikit wang kepada golongan miskin dan susah terus kepada penerima. Penerima yang ditemui menyatakan rasa syukur dan terimakasih kepada Allah kerana masih ada wakil rakyat PAS yang simpati dengan mereka. Semoga segala pemberian dan sumbangan mendapat berkat dam diredhai Allah. Sepuluh penerima dari kedua-dua kampung menerima sumbangan dari Yb Idham Lim dan isteri pada petang itu

Yb Drs Khalil Idham Lim @ Cina Islam@ Idham Care menyampaikan sumbangan kepada Bekas Imam Masjid Telaga Nenas.
Mantan Imam Masjid Telaga Nenas menadah tangan berdoa kepada Allah tanda syukur di atas pemberian diberikan oleh wakil rakyat PAS, Yb Drs Khalil Idham Lim. Semoga Allah memberkati pemberian tersebut.

Yb Khalil Idham Lim dan pembantunya menziarahi dan mengunjungi keluarga miskin di Kg Telaga Nenas dalam kawasan Pasir Panjang.

Wargaemas dan Ibu tunggal ini tinggal dirumah usang ini, untuk meneruskan kehidupan dua beranak di Kg Telaga Nenas kawasan Pasir Panjang.
Yb Idham Lim dan isteri menyampaikan sumbangan daripada Idham Care tanda ingatan dan keperihatinan wakil rakyat PAS terhadap golongan yang memerlukan.
Terima kasih Yb kerana ingatan terhadap golongan susah dan dhaif.

Bergambar bersama penduduk Kg Teluk

Tiada ulasan: