21 September 2011

Ramah Mesra Aidilfitri bekas pelajar Institut Sofar 24 Sept

23 Syawal 1432H. [MOD] -

IPOH: 21 Sept: Satu perjumpaan Ramah Mesra Aidil Fitri bekas pelajar Institut Sofar akan diadakan pada 24 September ini di Dewan Bangquet Mahkamah Syariah Ipoh bermula jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang.

Perjumpaan itu merupakan kali pertama secara besar besaran bertujuan untuk mengumpulkan semula bekas bekas pelajar Institut Sofar dan menjalinkan hubungan persaudaraan.

Demikian dinyatakan oleh Setiausaha Jawatankuasa sambutan Ramah Mesra Aidil Fitri tersebut, Puan Roslina Yang Razali kepada Harakahdaily.

Menurutnya, bekas bekas-pelajar yang ramai di seluruh negara dijemput ke majklis tersebut bagi memeriahkan majlis itu sekaligus dapat memupuk kembali sulatulrahim sesamu bekas pelajar.

"Pakaian bagi lelaki berbaju Melayu lengkap, bagi perempuan berpakaian menutup aurat dan mereka perlu membawa bersama anak anak mereka, bayaran pendaftaran cuma RM10 sahaja," katanya.

Pihak penganjur juga mengalu alukan sumbangan daripada bekas bekas pelajar, mereka boleh menyumbang terus ke akuan Public Islamic Bank, nombor akuan 3984957808 atas nama Abdul Rahim Darus.

Bekas bekas peklajar juga diminta menyatakan kehadiran mereka dengan menghubungi beliau di talian 019-4240418.

harakahdaily/-

Tiada ulasan: