23 November 2008

Drs. Khalil : Niat Ikhlas dalam melaksanakan tugas seharian.

KUALA KANGSAR, 22 Nov. :- Sebagai seorang Islam kita wajib meletakkan niat ikhlas dan mencari pahala sebagai ibadah dalam melaksanakan tugas seharian yang diamanahkan. Demikian antara ucapan ADUN Titi Serong , Khalil Idham Lim dalam program Taklimat dan Dailog bersama JKKK Wanita bagi kampung dalam DUN Bukit Chandan yang diadkan disini hari ini.

Program tersebut adalahg anjuran Sekretariat DUN Bukit Chandan dibawah Biro Wanitanya. Untuk pertama kalinya program tersebut berjama mengumpul seramai 30 orang JKKK Wanita dalam DUN Bukit Chjanda.

Drs. Khalil menyampaikan ucapan.

Turut hadir dalam program sepetang itu ialah Penyelia Sekretariat DUN Bukit Chandan, Hj. Ibrahim bi8n Muhammad, Ketua Biro Wanitanya, YM Raja Nurizaliah dan Penyelia Sekretariat DUN Manong, Hj. Mokhtar b. Abdul Mutalib.

Sesi dailog menjawa beberapa persoalan penting.


Tujuan Program tersebut diadakan ialan untuk memberi penjelasan tentang dasar-dasar kerajaan Pakatan Rakyat dan bidang tugas Biro Wanita JKKK yang telah dilantik.

Diakhir program telah diadakan sesi dailog yang memberi peluang kepada peserta program bertanya mengenai pelbagai persoalan yang tewlah dijawab oleh Drs. Khalil antaranya soalan mengenai penyaluran dana bantuan kepada fakir miskin yang telah diluluskan dalan sidang Bajet 2009 yang lepas