18 Mei 2009

ADUN Titi Serong lawat Pasar Minggu Bagan Tiang

Jumpa lagi, muazzin surau Sungai Labu Bawah ini pernah disiarkan gambarnya dalam lawatan di pasar lain sebelum dari ini.

TITI SERONG, 16 Mei :- Lawatan bertemu rakyat yang dilakukan oleh ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim diteruskan oleh beliau dengan kali ini dia meluangkan masa untuk meninjau Pasar Minggu Pekan Bagan Tiang.

Eload System- Topup Kredit Serendah RM3.00 serendah RM3


Lawatan sekitar sejam ini memberi peluang sekali lagi kepada Drs. Khalil bertanya khabar dengan para peniaga dan penduduk tempatan yang datang untuk membeli barang keperluan masing-masing.

Lawatan ADUN Titi Serong diatur oleh Ketua Kampung Bagan Tiang, Hj. Bahtiar Abdullah dan ditemani oleh beberapa penduduk tempatan serta pegawai dari pejabat ADUN berkenaan.

Pasar Minggu Bagan Tiang adalah pada setiap hari Rabu dari jam 7.00 pagi sehingga sekitar jam 11.00 pagi dan peniaga yang datang menjalankan peniagaan melibatkan peniaga dari Kedah, Pulau Pinang dan tidak ketinggalan dari Perak sendiri.

Pada kesempatan ini Drs.Khalil menerima aduan yang serius mengenai kerosakan jalan dihadapan pasar minggu tersebut yang memerlukan perhatian segera dari pihak berwajib.

Bertemu rakyat di kedai kopi berdekatan pasar.

Jalan yang rosak perlu dibaiki segera.

berdiri dihadapan takungan air yang menganggu pelanggan.

Bertanya khabar dengan seorang warga tionghua.

Apa khabar YB.

Seorang warga tionghua bemotosikal mengadu masalah kepada ADUN Titi Serong



6 ulasan:

Munzir berkata...

KAIFA HALUKA YA YB?SEMOGA ALLAH MEMBALAS SEGALA PENGORBANAN SEPANJANG PERJUANGAN YB UNTUK ISLAM.
"SIRRU 'ALA BARAKATILLAH"

daLyaanoon berkata...

semoga YB sekeluarga diberi kekuatan

malaysia baru berkata...

Kepada SEMUA ADUN Pakatan Rakyat dan MP Pakatan Rakyat: Lawatan ke pasar minggu di kawasan masing2 eloklah di adakan. Banyak kebaikan untuk rakyat.

Teruskan lawatan ke pasar minggu seperti En Idham Lim telah mulakan..

Tanpa Nama berkata...

Drs,Yang berhormat yg berkhidmat.Tahniah.Teruskan usaha usaha murni ini meskipun jadual YB sentiasa padat. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah YB...teruskan usaha2 murni sebegini. Keikhlasan anda amatlah dihargai kami..utk makluman YB,byk jln/parit2 yg rosak dan belum ditarkan lg di kaw Bg. Tiang ini...mungkin kita boleh fikirkan bersama.

Tanpa Nama berkata...

Salam YB!
Terlanjur YB keBagan Tiang, tengok-tengokan
Parit 310, dulu dan sekarang jalan mini tar
kesurau Hj. Shaari masih 1/2 tar, 1/2 batu reput...... lebih kurang 1/2 Umno, 1/2 PAS,

X gitu YB.