12 September 2009

Hadiah UMNO kepada anak Perak di Mesir


CD sidang DUN 7 Mei dan set alat tulis berlambang UMNO......inilah hadiah rombongan Kerajaan BN Kudeta Perak ke Mesir, Jordan dan Syeria kepada anak-anak Perak. Lawatan penuh dengan soalan kontraversi dari pelajar, antaranya mereka tetap bertegas kerajaan BN di Perak sekarang ini adalah kerajaan mahkamah.


18 ulasan:

aku orang bukit gantang berkata...

UMNO MEMANG MCM TU . GUNI BAJA SUBSIDI SAMPAI SEKARANG LAMBANG DACING LAGI TU KITA JANGAN LUPA

Awanama berkata...

La.....baghal nya..

Awanama berkata...

manusai diberikan akal untuk berfikir dengan hati yang tenang tetapi banyak juga orang guna akal sekali dengan kepala lutut untuk berfikir tetapi hanya untuk memasukkan jarum kedalam benang.

anakpahang berkata...

Salam.
Kerajaan Haram UMNOBN Perak akan terus diketepikan oleh rakyat Perak selagi mereka tidak membubarkan DUN Perak untuk memilih semula kerajaan baru yang SAH.

Kini Perak diperintah oleh kerajaan haram menurut undang-undang tubuh negeri tetapi telah dihalalkan oleh mahkamah.

Unknown berkata...

Yang saya nak tergelak tu yb,bila tengok pada set alat tulis tu,dia ingat budak sekolah rendah ke ape.ha ha ha tak boleh tahan gelak..

Awanama berkata...

berita lanjut di sini:
http://bumiperak.blogspot.com/2009/08/delegasi-mufti-perak-bawa-politik-umno.html

Bikir Perak berkata...

Dengornya Tok Mufti harus sana harus sini yang gie tolong antor kan...kahkahkah...sah mufti Umngok berkarat tok mufti ni dari dulu kini dan sampai ke batu nisan.

Jaket Hijau berkata...

Pelajar kt sana tu belajar kt 'TADIKA' ke..?

Awanama berkata...

lucu jugak aku tengok dengan perangai orang politik.baik pas atau pun umno..sama sama terpalit..sama sama kotor

mintak simpang la.aku takkan join politik macam kamu semua.kotor dan najis!

edan selama

yob berkata...

ha,,, ha,,,, itu la perangai UMNOOOOOOOO yang kita perlu tahu dan sebarkan

C L J berkata...

Semuga segala kefahaman yang kita bina untik menjadi pegangan kita diasaskan kepada fakta sah. Inshaallah luruslah jalanan kita.

perompak harta rakyat berkata...

takde ke apa-apa usaha dari pihak kita untuk menerangkan pada Pelajar kita di Mesir tentang Perompakkan Kerajaan BN ini? Kalau tak banyak sekurang2nya buat la sikit tindakan supaya mereka dapat tau hal sebenar yang berlaku.

Jadi lain kali kalau Abdul Rahman Hashim datang dengan Harusanasini ke Mesir lagi, para pelajar kita disana akan sambut mereka dengan telur busuk.....

Awanama berkata...

politik bukan kotor dan jijik. tapi ada pihak yang mengotorkannya. perlu di ingat, politik adalah sebahagian daripada perkara agama, tak sempurna agama jika kita tolak politik. jadi, politik perlu dipandu dengan cara yang diajar oleh Nabi kita.

Awanama berkata...

agak-agak lah puak-puak zamri nak tarik perhatian dan sokongan dengan cara mcm ne..busuk betul cara macam ne..jangan haraplah..kami semua tak kan sokong dan tunduk pada hampa semua..selagi dewan undangan negeri tak dibubarkan..kami mahukan MB kami yang sah..bukan yang haram..

Dewan Ulama PAS Kedah berkata...

Politik Islam berpandukan Quran dan Sunnah suci dan bersih.Apabila politik dipisahkan daripada Quran dan Sunnah tu yang jadi kotor tu.

Awanama berkata...

kpd edan selama!
abih tu, kamu biarlah umno teruskan nafsu serakahnya terhadap rakyat, negara dan Islam ? tak payah buat apa2? kamu redholah anak2 dan generasi seterus dalam keadaan Islam dihina?

kalau gitu agaknya Rasulullah pun tak betullah? kerana giat berpolitik untuk di Madinah dan seterus menguasai Mekah serta semenanjung Arab ......

Awanama berkata...

Untuk edan selama...
Apa perjuangan mu??
Al Arqam? Tabligh?
Dua puak di atas memang tak mau politik...Tengok India sana kuat Tabligh...tapi apa jadi org islam sana...masjid pun kena roboh....

Awanama berkata...

Ade le juge UMNO bagi kat bebudak tu.... PR ade ke bagi ape ape kat deme.... Udah le tu jangan banyak mengate... bedose weh...