13 Februari 2010

The Ethiopian Lip Plug

28 Safar 1431H
Email : Shah Bundy














6 ulasan:

Awanama berkata...

mulut ni lebih baik dari mulut UMNO yang penipu, pembohong dan makan rasuah.

Awanama berkata...

walaupun bilal bin rabah hitam tapi ikhlas dan istiqamah memperjuangkan allah tak macam UMNO main poltik dan tak ikhlas

Unknown berkata...

Salam YB

Ini mungkin salah satu cara untuk mengurangkan bercakap!

Awanama berkata...

Pergi pinang seorang untuk dijadikan teman hidup baru Menteri Besar lantikan Mahkamah.

Awanama berkata...

Salam YB..
sy tak phm posting ni..he3..ape yg ni disampaikan..
n untuk pengetahuan yb sy yg menegur yb sewaktu di petronas semanggol td..
salute kpd yb yg tidak kekok mngisi sndri myak kereta yb..tidak mcm yb2 bn yg hanya tahu driver yg isi...

Awanama berkata...

bkn nk membangga tp mmg betul..YB Yaakob Sapari lg aku tabik..Dia singgah kt kedai mkn kg aku kat Kuala Selangor,Assam Jawa x de driver pun..pukul 1 pagi lg..dia dtg berdua jer..tp bkn kwn dia bawa,dia yg bawa..x mcm org umnong..berlagak mcm haram jadah