24 April 2013

Dukung isteri berdarah

Foto13 Jamadil Akhir 1434 H. [MOD] -

Marang: “Saya tergamam melihat kepala isteri berlumuran darah sebelum mendukungnya dan menahan beberapa kereta untuk meminta bantuan, tetapi langsung tidak diendahkan mereka.

“Lebih menyedihkan ada sebuah kenderaan pacuan empat roda yang memandu perlahan apabila melihat saya meminta tolong, tetapi terus memecut sebaik melihat keadaan kepala isteri berlumuran darah,” kata Mohd Azri Che Ali, 26, yang sebak apabila usaha menyelamatkan isteri, Tuan Syarifah Nur Fadzlena Tuan Safei, 22, gagal selepas mereka terbabit kemalangan jalan raya.

Isterinya disahkan meninggal dunia sebaik tiba di Unit Kecemasan Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini, kelmarin.

Ketika ditemui di Unit Forensik HSNZ, bapa tiga anak itu berkata, dalam kejadian jam 3.45 petang itu dia menjemput isterinya yang bekerja di kedai serbaneka di Rhu Muda, di sini, untuk makan bersama keluarganya di Kampung Kelulut, di sini.
MOHD Azri sugul di samping keranda jenazah isterinya, Tuan Syarifah.

Malang apabila kereta Proton Saga dipandunya terbabas dan merempuh Perodua Kancil diletak di bahu jalan di selekoh berhadapan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Marang.

metro/-

Tiada ulasan: