10 April 2009

Azilah dan Sirul dihukum gantung sampai mati

SHAH ALAM: Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar hari ini dijatuhi hukuman gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi Shah Alam setelah didapati bersalah atas tuduhan membunuh wanita Mongolia, Altantuya Shaariibu.

Hakim Datuk Mohd Zaki Md Yasin berkata kedua-dua mereka gagal membuktikan sebarang keraguan bagi kes dakwaan tersebut sebaliknya hanya menyalahkan antara satu sama lain.

22 ulasan:

ZAMRI kecik's berkata...

perancangnya camna?

Awanama berkata...

Allah subhanahu wataala cerita perangai orang jahat di akhirat di dalam Al quran ; Pada hari kiamat , orang yang melakukan jenayah sanggup memohon kepada Allah agar menerima anak isterinya, orang kampongnya, dan manusia semuanya sebagai ganti dirinya untuk dimasukkan kedalam neraka asalkan dirinya seorang sahaja selamat dari azabneraka...

Awanama berkata...

orang yang suruh azilah dan sirul bunuh antaltunya tu tak kena hukum ke..? UMNO nak tutup kes kononnya kalau dua2 ni dah kena hukum. TIDAK kita kena dedahkan siapa dalangnye,, teruskan!!!

Awanama berkata...

keciannn

Awanama berkata...

Has anyone seen the faces of Azilah and Sirul? Any pictures? You know, just to be certain that the two persons that will be hanged will indeed be the two condemned men?

Modern Talking berkata...

selalu sgt tutup muka mereka ni.. adakah ini ada sesuatu agenda... yg mana yg akan di jatuhkan hukuman.. adalah banduan lain

Awanama berkata...

Drs,"Terlajak perahu boleh berundur,Terlajak laku hanya tuhan yg tahu.. "Always remember a proverb says "Look before you leap" Nona Ratana Chulaborn.

safwan berkata...

Motif? Takkan bunuh Altantuya takde motif pulak. Kalau dikambinghitamkan, siapa tuan kambing nye..

Awanama berkata...

Ada sesiapa yg kenal akan muka org polis yg terlibat nih? mana boleh penjenayah tutup muka. aku rasa 2 polis tu tgh senang lenang kat luar negara. 2 ekor mamat yg tutup muka tu silap2 indon mana dapat upah lumayan tugas dia pi mahkamah tangan bergari, bapak jgn risau muka bapak-bapak kita akan tutup. nampak batang idung aja ya pak setuju? kalau setuju lumayan pak ganjarannya.

Nama cif inspektor azilah hadri dan sairul azhar dibunuh tuan tubuh masih hidup tukat identiti mcm citer omputih...boleh buat per kuasa semua pada depa apa susah janji Najib Altantuya selamat.

~Belalang Cyber~

ZAMRI kecik's berkata...

dengar cita BN sedang buat persediaan untuk pilihanraya DUN Perak.
mungkin DUN Perak akan dibubarkan.

Axiemeluv berkata...

Agaknya dedua ni bunuh Altantuya sbb saja suka2 kut? Ataupun... Altantuya ugut dedua ni.. tu yg diorang bunuh tu... Agaknya dedua ni yg berurusan ngan Altantuya dlm urusan pembelian kapal selam tu.... Agaknya kan? Sbb orang lain tak terlibat!

Awanama berkata...

2 kambing hitam yang bodoh telah diainanya oleh bapak yang nafsunya sebesar gajah dengan kepuasan sex yang dilakukannya keenakan kesedapan,alih2 kambing hitan jadi mangsa kena gantung sampa9i mati......naya....betoi.....

Awanama berkata...

Peringatan: Jangan jadi kambing hitam. Ada "cable" dengan orang no.1 Malaysia pun tak selamat. Najib dan Razak terlibat juga tu. Macamana dengan mereka? Keluarga Azilah dan Sirul perlu tampil beri maklumat. Cari perlingungan dan beri maklumat yang betul

Ubaid Madani berkata...

ni tengah dok cari kambing nak buat kenduri kesyukuran..kami tak kisah kambing hitam ka,putihka merahka..janji kambing...

Awanama berkata...

INGATAN BUAT POLIS2 KAT LUAR TU(yg masih lum kene)..KALAU TERIMA ARAHAN JANGAN IKUT JER...NANTI DI KAMBING HITAM KAN LAGI...tenguk je la polis yang bermaharaja lela dan mengikut arahan org atasan diorg bila berhadapan dgn pembangkang.

malaysia baru berkata...

PDRM - sila siasat motif pembunuhan & cari perancangnya....

Kalau kes lain yg complicated boleh PDRM selesaikan, ini kes yang SIMPLE saja...

Awanama berkata...

yg hamba musykil bukan ape....boleh jadi org yang kene hukuman gantung org lain (guna kambing hitam plok)....macam mane nak pastikan tertuduh betul2 dihukum mati...sedangkan setiap kali perbicaraan muka diorang asyik bertutup liput....konpius2

Awanama berkata...

salam

semua tu lakonan semata2...

Awanama berkata...

Bekk.....eekkk...bekkk

Tolong..... tolong.....

kami cuma kambing hitam...

Awanama berkata...

PDRM antara yang terbaik di dunia..
SYABAS!!!

ini barulah yang terbaik!!!

Awanama berkata...

gua betul2 tak puas hati ngan keputusan mahkamah. tiada keadilan langsung. jangan2 hakim pun dalang juga.

Awanama berkata...

Hari ni dah lepas pun.
Tak salah pun.