16 Oktober 2009

Kenyataan Media : Dato' R Ganesan didapati bercakap bohong..


(klik imej untuk gambaran yang lebih jelas..)


(klik imej untuk gambaran yang lebih jelas..)


(klik imej untuk gambaran yang lebih jelas..)


(klik imej untuk gambaran yang lebih jelas..)


(klik imej untuk gambaran yang lebih jelas..)


(klik imej untuk gambaran yang lebih jelas..)




5 ulasan:

lovespiraldownwards berkata...

Salam YB,

Nak mencelah sket. Tertengok di Buletin 1.30 tadi pasal keluarga En. Muniandy yg hidup serba daif di Chemor. Rasanya 2-3 hari lepas dah keluar cerita ni kat TV3 juga. Kenapalah tak ada pemimpin2 Pakatan yg pro-aktif sikit pasal hal2 macam ni? Dah penatlah dengan hal2 Sidang Dun, Speaker haram. Rakyat dah jelak rasanya. Kami nak tengok siapa boleh buat kerja, berkhidmat untuk kami je. Sudah2lah soal kerajaan Kudeta tu. Mesti ada sebab yg Maha Esa jadikan perkara2 ni macam tu. Jgn putus asa, beri perkhidmatan terbaik utk semua.

Maaf, walau YB bukan dari kawasan tu tapi saya minta YB tolong sampaikan pada pimpinan yg lain. Terima kasih.

Awanama berkata...

si zombi tak bwat keje kerr...
biler dah jadi mb haram apsal rakyat kat chemor hidup merana lagi...

mb haram pun sama daaaa..... perangai truk...

hafizzuddin berkata...

Kita semua perlu berganding bahu bagi menyelesaikan banyak perkara, pemimpin dan rakyat ada tangungjawabnya masing2, usaha2 ke arah penyelesaian masalah rakyat memang menjadi agenda pemimpin yang dipilih rakyat. jika bn gagal, jgn kita hanya sibuk bercerita kegagalan mereka tp apakah sumbangan kita untuk menyelesaikan tanggungjawab yang gagal dilaksanakan mereka, rakyat sekarang sedang menilai antara bn dan PR, jika kita ikhlas memberi bantuan kepada rakyat atas dasar itulah tanggungjawab kita sebagai pemimpin, Insyallah ALLAH akan menggerakkan hati rakyat bersama menyokong perjuangan PR.

Awanama berkata...

saya sokong apa yg norhalim mh dan lovespiraldownwards 2 cakap... saya sendiri kadang2 rasa muak dengan cerita yang sama pasal speaker haram, mb haram... memang pasal sume 2 ptt diteruskan tp kebajikan rakyat juga jangan dilupakan. walaupun sekarang PR hanya perintah 4 negeri, itu sudah cukup untuk rakyat jadikan subjek untuk penilaian antara bn dan gabungan pakatan.

Unknown berkata...

sampai bila pun perkara ni takkan habis. sesama pakatan rakyat pun berkelahi. perkara macam ni ke pakatan nak tunjuk kat rakyat?