29 Oktober 2009

Terkini 1.45 pm : Ds, Nizar sahkan jumpa Raja Muda Perak di Kuala Dipang kelmarin.

Saya jumpa Tuanku kelmarin dan Tuanku tanya saya sihat ker?? Dedah Ds. Nizar apabila ditanya apa yang dibincang semasa jumpa Tuanku kelmarin.


17 ulasan:

masuksuku berkata...

salam yb
tanya sihat je ker..tuanku tak da benda lain ke yang lebih penting nak ditanyakan..kalau tak sihat tak kan boleh jumpa kot..
tak ke baca paper ke..blog ke..nak ambil tau hal rakyat ni..nasib baik tak tanya .."dah charging ke"

pemuda pas padang gajah berkata...

arap2 cpt la d bubuar kan dun bg rakyat aje pilih kan senang

Unknown berkata...

Begitulah indahnya budipekerti Duli Tuanku terhadap semua hamba rakyatnya.

mn berkata...

Ingatkan bincang nak buat jambatan baru.

Bukankah GAMUDA terer buat jambatan...kah kah kah kah..kah kah

mn berkata...

Ingatkan bincang nak buat jambatan baru.

Bukankah GAMUDA tu terer buat jambatan...kah kah kah kah kah

masuksuku berkata...

cikgu pencen..muka macam pencen umno je..kamu masa jumpa murid dulu tanya sihat je ker..patut pun pelajar jadi bengong macam kamu..tak pandai guna otak..patut tanya pasal pelajaran..faham ke.ada masalah ke dalam pembelajaran..bodoh punya cikgu pencen..(cikgu cikgu yang lain tak terbabit ya..hanya dikau..!)

Awanama berkata...

Untuk Cikgu Pencen

Yang buruk pekerti ialah MB haram dan seangkatan dengannya yang merampas kuasa dari yang hak

Awanama berkata...

Assalamualaikum...
saya Nak tanya YB, Jikalau betulnya berlaku AP dari sarawak lompat ke PR seperti yg di gembar gembur oleh Anwar tahun lepas, apakah pandangan YB? samada menyatakan AP sarawak itu lompat ke PR kerana hendakan perubahan dalam negara atau perbuatan AP itu menghina, tidak menghormati undi2 rakyat sarawak di parlimen itu sperti tindakan 3 ADUN lompat parti di Perak...
YB masih tetap boleh berjuang dan memperbaiki taraf hidup rakyat di DUN YB, walaupun kerajaan PR tidak memerintah negeri PERAK.. Tapi kalau asyik bergaduh mencari salah polis dan BN rakyat di DUN YB akan terabai...
Ni saya tengok sekarang semua ADUN di kedua-dua pihak PR dan BN bukannya nak jadi ADUN kerana nak menolong rakyat sebaliknya gilakan kuasa...

Janganlah menjadi seperti hang tuah yang ikut meluru perintah pemimpinnya tanpa ada usul periksa.. dan janganlah jadi Hang Jebat yang menderhakai pemimpinnya.. Jadilah Hang Kebun yang berjuang untuk negara, tanahair, agama dan bangsa...
banyak2 ADUN PR saya hormat adalah YB Zulkifli Nordin kerana walaupun beliau ADUN PR tetapi beliau akan bangkang ADUN PR dari DAP yang menghina Agama Islam tak seperti ADUN PR beragama Islam yang lain...
Saya nak tanya satu soalan,, Nga Kor Ming berucap menggunakan Ayat Al-Quran kerana beliau nak belajar Agama Islam atau kerana beliau mempergunakan ayat Al-Quran itu untuk politik sahaja??
betulkan apa yang saya salah...
Assalamualaikum...

Awanama berkata...

Jangan Mimpi la Nak Bubar Dun...sebab Sultan Azlan dah kaut berbeg2 duit sebelum Najib jd PM.

Awanama berkata...

harap2 duli tuanku benarkan bubar dewan, janganlah kita semua terlibat dengan benda haram, ALLAH sangat murka, dapat undi haram, jadi adun haram, dapt gajipun haram, memerintah pula cara haram, dapat hasil haram, beri kat rakyat pun haram, last2 sekali jadi macam padang sumatra, semua kena, yg tak berdosapun kena, apakejadah BN ni, nk kata tak mengaji tk juga, haa hanya satu yg BN tewas......nafsu syaitan... tu la jadinya, pi la mengaji kat tok guru agama sama, baru tau dosa pahala..mas ni jgn ingat politik... ingat ALLAH dulu.

Unknown berkata...

Kalau setakat bertanya sihat ke tidak, itu biasa le YB oiii. Apa lebihnya. Dan saya lihat YB Nizar semalam menyondol-nyondolkan dirinya supaya jurugambar merakamkan gambarnya dengan Tuanku.

Awanama berkata...

kpd tanpa nama yg tanye YB ttg MP Sarawak nak lompat parti dulu, lain kali byk2 kan membaca dan belajar.. kan PR dah ckp, kalau MP BN lompat ke PR, cukup majoriti, bubarkan Parlimen..baru la adil..x fhm2 lagi..pastu nak tanya pasal niat org baca Al-Quran..yg Qari dgn Qariah masuk musabaqah Al-Quran tu xnak tanye plak aper niat..kurg2 pun YB Nga baca jg Al-Quran..Pimpinan Umno?? kalau baca pun terjemah jer...Cikgu pencen pun satu lagi..ni jenis ampu sana ampu sini..n Tahniah, nilah bakal dapat cop kat keranda..hidup dan mati untuk UMNO...cikgu pencen sokonglah Umno sampai mati..

Awanama berkata...

Hidup YAB Dato Seri Nizar Jamaluddin...MB Sah dan sesah-sahnya...tiada lagi MB lain yang sah..

pesara cik gi,.. berkata...

makan sireh mulut merah
harap semuaa jgn marah,..
selagi ada sultan tu,,. selagi ada sultan tu,..heh..he/.,he,.he selagi tu x kan bubur dun sampai kiamat,..
tunggu lah pr ke 13,..

Awanama berkata...

ok tggu pr 13,msa tu ak bleh mdundi yeahhh

PENDEKAR MUSTAR berkata...

COBAAN....

Awanama berkata...

khusairi talib nak menipu ngan pesong fakta,kalo menyondol confirm tak leh duk dekat RM Nazrin,ni duk sebelah menyondol lagi,budak tadika pun reti raja muda ni bukan org sebarangan boleh duk sebelah dia silap2 sebelum sampai kat sebelah dia dah kena pelupuh dengan bodyguard,apa la ko haram jadah khusairi p la ngajar budak oku kat pusat pemulihan lagi baik confirm diaorg tepuk tangan kat ko...eh apelah menyodol ingat babi ke nyondol ke ko yg banyak makan babi sampai duk teringat nak menyondol aje..