15 September 2011

Undian tajuk 'Lena Dalam Usus Penjajah'

17 Syawal 1432H. [MOD] -

KUALA LUMPUR, 15 Sept: Undian sedang dilakukan terhadap tajuk muka depan Harakah bil 1673 'Lena Dalam Usus Penjajah' selaras dengan pandangan Majlis Profesor Negara (MPN) kononnya Malaya tidak pernah dijajah disanggah Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Mursyidul Am PAS itu ketika diminta mengulas pandangan itu menyifatkan Profesor Dr Zainal Kling dan MPN seumpama tidur dalam gua dalam tempoh yang panjang, kemudian tersedar dalam keadaan mengigau.

Bagi membaca kenyataan penuh, boleh baca Harakah cetak atau terus langgani Harakah versi digital yang dikenali sebagai 'elektronik paper' di alamat http://epaper.harakah.net.my

Sementara itu, keputusan undian bagi tajuk sebelum ini menunjukkan 90.91 peratus menyokong tajuk ini dijadikan tajuk utama muka depan Harakah. Sungguhpun begitu, sejak 2 keluaran yang lepas, jumlah pembaca yang mengundi adalah rendah, iaitu di bawah 100 orang.

Undian ini terbuka kepada semua pembaca dan mereka boleh mengundi sekali sahaja sama ada untuk setuju atau tidak setuju atau tidak pasti dengan pilihan tajuk berkenaan. Untuk membuat undian tinjauan@harakah, boleh terus kepada link http://myharakah.net.

Tiada ulasan: