21 Mei 2012

Apex: Piala FA penuhi koleksi Kelantan

29 Jamadil Akhir 1433H. [MOD] -

“Emosi kami pada waktu ini tidak mampu dinyatakan, setelah tiga kali mencuba akhirnya Piala FA yang masih belum tiba di bumi Cik Siti Wan Kembang menjadi kenyataan,” jelas penjaga gol Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat.

Khairul Fahmi yang lebih mesra disapa Apex berkata, segala usaha dan komitmen yang ditunjukkan rakan sepasu­kan sepanjang sai­ngan FA ini akhirnya berbaloi dan semua pemain The Red Worriors berbangga dengan pencapaian yang ditunjukkan.

“Kejayaan ini sangat manis dan berharga, hanya piala FA yang masih belum berada dalam koleksi simpanan pasukan dan kini ia menjadi kenyataan.

“Pemain menunjukkan tahap komitmen tinggi terutama barisan pertahanan yang bijak mematahkan serangan pihak lawan,” katanya.

Jelasnya, pasukan Sime Darby FC juga me­nunjukkan persembahan bertenaga dan berkualiti sepanjang permainan hinggakan sukar untuk melakukan gerakan.

“Mereka sungguh berdisiplin walaupun kami lebih banyak menguasai perlawanan dan terbukti apabila separuh masa pertama tiada sebarang gol dapat dihasilkan,” katanya.

Sinar Harian

Tiada ulasan: