10 Julai 2013

Maut jatuh jejambat

1 Ramadhan1434 H. [MOD] -

Foto
Georgetown: Seorang lelaki maut apabila tercampak dari jejambat dengan ketinggian hampir 10 meter, manakala rakannya pula hancur kaki kanannya selepas terbabit dalam satu kemalangan di Batu Lanchang, di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian jam 2 pagi itu, mangsa juga pembonceng, Tang Wooi Hang, 30, maut di lokasi kejadian apabila mengalami kecederaan parah di kepala, manakala rakannya yang menunggang, Yeap Ghee Leong, 37, hancur kaki kanan.

Difahamkan, pemandu kereta melanggar kedua-dua mangsa terbabit sempat pulang ke rumahnya tidak jauh dari lokasi kemalangan sebelum membuat laporan polis berhubung kejadian itu.


Menurut sumber, ketika kejadian dua sahabat terbabit yang menaiki motosikal dalam perjalanan menuju ke Jalan Hamilton, bagaimanapun sebuah kereta yang dipandu seorang lelaki dikatakan hilang kawalan dan merempuh mereka.
MAYAT mangsa yang maut selepas tercampak dari jejambat dengan ketinggian kira-kira 10 meter di Batu Lanchang, semalam.


“Akibat rempuhan kuat itu, mangsa melambung dan tercampak ke bawah jejambat menyebabkan kepalanya terhentak di jalan raya, manakala rakannya pula hancur kaki kanan dipercayai digilis tayar kenderaan itu.
metro/-

Tiada ulasan: