21 Oktober 2009

Terima kasih kepada para Fllower blog Cina islam.

Pagi ini sdr. edyes(edyesdotcom) mengingatkan saya dalam di salah satu komentarnya mengenai jumlah pengikut/fllower blog Cina islam yang sudah mencecah angka 1000. Masa begitu cepat berlalu dan angka 100o yang diharapkan Insya Allah akan tercapai jua.

Terima kasih dengan ingatan itu dan saya juga tidak lupa mengucapkan terima kasih kepada fllower yang telah mendaftar pada blog ini.

Selain itu saya juga mengharapkan sebelum akhir tahun ini fllower blog ini akan mencecah angka 1000.

1 ulasan:

Edyes berkata...

InsyaAllah YB,

saya begitu bangga dengan YB kerana YB menjadikan blog cina islam ini satu platform untuk mendekati rakyat. Ia termasuklah dengan memaparkan segala aktiviti YB terhadap negeri Perak dan kawasan YB khususnya . Saya percaya, ia bukan untuk takbur tetapi menjadi satu platform media yang sangat berguna memandangkan media perdana yang berat sebelah.

Diharapkan apa yang YB lakukan menjadi ikutan buat YB Pakatan Rakyat yang lain. Ini membolehkan rakyat melihat usaha YB memenangi hati rakyat dari segenap masyarakat. Kami sebagai rakyat mahukan semua YB PR bekerja keras dan membuktikan perkhidmatan mereka jauh lebih baik dari YB BN yang kebanyakannya dicemari rasuah.

salam perjuangan