22 Februari 2011

AirAsia tawar 1 juta tiket murah

19 Rabiulawal 1432H. [MOD] -

KUALA LUMPUR 21 Feb. - AirAsia Bhd. (AirAsia) akan memulakan promosi Jualan Hebat (Big Sale) pada 22 Februari ini dengan tawaran terendah bagi sejuta tempat duduk untuk destinasi domestik dan antarabangsa.

Promosi tersebut bermula pada kadar serendah RM5 ke pelbagai destinasi laluan mereka.

Tempoh tempahan adalah dari 22 Februari hingga 27 Februari untuk penerbangan antara 13 September 2011 hingga 29 Februari 2012.

Promosi tersebut boleh didapati di www.airasia.com.

Selain laman web, promosi juga terdapat melalui mobile.airasia.com, aplikasi Blackberry AirAsia , aplikasi talian telefon android AirAsia serta aplikasi iPhone AirAsia.

Ketua Rantau Komersialnya, Kathleen Tan berkata, 'Big Sale' itu merupakan tanda penghargaan kepada pelanggan yang telah memberikan sokongan sejak tiga tahun lalu.

''Tawaran terhebat adalah tambang serendah RM5 ditawarkan ke pelbagai destinasi menarik dengan satu juta tempat duduk telah diperuntukkan untuk promosi itu.

''Promosi kami sering dinantikan oleh orang ramai. Melalui promosi Mind Blowing Fare dan kempen tempat duduk percuma pada 2010,

AirAsia telah mendapat sambutan menggalakkan dalam tempoh 24 jam.

''Berdasarkan beberapa maklum balas diterima daripada pelanggan yang menginginkan promosi sedemikian dan yakin bakal menerima sambutan memberangsangkan pada kali ini,'' katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini hari ini.

AirAsia turut melancarkan 'Bargain Hunters 101' yang merupakan senarai semakan sendiri pelanggan bagaimana untuk menempah pesawat secara efektif.

Bargain Hunters 101 boleh didapati di Facebook AirAsia dengan pelanggan hanya perlu 'Like' untuk memiliki kelebihan itu.

1 ulasan:

mizztraveller berkata...

Tak da credit card la