22 November 2011

Liputan Live Sidang DUN Ng. Perak di blog Cina Islam

26 Zulhijjah 1432H. [MOD] -

( 26 ) Nizar juga bertanyakan soalan mengenai majlis penerangan negeri di kuala kangsar. Dengan hadir sekali 4 menteri pusat dan ditayangkan video lucah. Beliau bertanyakan berapakah kah kos yang digunakan oleh kerajaan negeri

( 25 ) Nizar juga bertanyakan mengenai jumlah kos yang digunakan untuk ubah suai sebuah bas yang dinaiki oleh pm dan isteri dan menghangatkan dewan. Cuba dijawab oleh yb hamidah dan dibantah oleh adun pr kerana soalan itu kena dijawab oleh pangkor.

( 24 ) Wakil bin sudah kepanasan dengan pendedahan dari nizar dengan mengganggu ucapan Nizar

( 23 ) Nizar mempertikaikan mengenai sebidang tanah yang di mohon kepada beberapa syarikat tatapi ditolak tatapi dianugerahkan kepada yayasan perak dengan sarat yayasan perak berbincang dgn sesebuah syarikat lain.

( 22 ) Ganesan cuba menghalang nizar untuk mendedahkan mengenai isu lembu di pusat yg katanya tidak ada kaitan dengan bajet perak. Nizar menyatakan bahawa ianya ada kaitan kerana dalam bajet perak ada sebut kambing dan ternak lebah takut juga berlaku penyelewengan.

( 21 ) Sidang hangat dengan Nizar mendapat gangguan dari adun BN yang tidak tahan dengan pendedahan mengenai pengagihan wang rm 100 yang dipolitikkan oleh pemimpin BN.

Tiada ulasan: