14 November 2011

Selamat menduduki Peperiksaan SPM.


17 Zulhijjah 1432H. [MOD] -Mohd Sabri Zainuddin yang buta penglihatan menjawab kertas Bahasa Melayu 1 dengan menggunakan sistem Braille sambil diawasi oleh guru peperiksaan Siti Arabatul Mokhtar ketika peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2011 di Maktab Sultan Abu Bakar, pada Isnin. -Foto BERNAMA

Kami seluruh warga kerja blog Cina islam mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menduduki Peperisksaan SPM kepada seluruh pelajar yang terlibat diseluruh negara bermula pada hari ini.

Kepada ibu bapa dan para guru yang terlibat membimbing anak-anak mereka kami ucapkan tahniah diatas kegigihan semua pihak sebelum dari ini.

Semuga segala usaha murni dengan tidak mengenal penat dan lelah itu diberkati dan dirahmati oleh Allah jua serta membuahkan hasil yang baik dengan diberikan kejayaan yang cemerlang kepada anak-anak kita kelak.

Didikan yang diberikan juga tidak terlepas dari penekanaan yang utama khususnya kepada pelajar Islam bahawa kejayaan yang sebenar adalah diakhirat dengan berbekalkan ketakwaan kepada Allah selama di dunia dengan melakukan apa sahaja yang di suruh Allah dan meninggalkan apa jua yang dilarang Nya.

Tiada ulasan: