04 Mac 2009

jam 11.00 pagi: Sidang MEDIA telah berakhir

YAB MB mengatakan di sidang media dimana beliau mengecam tindakan polis yang menghalang ADUN PR daripada memasuki Bangunan SUK dan mengecam tindakan kasar ke atas beberapa orang ADUN.

Berita sepenuhnya akan menyusul

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DUN dah bubar.. pilihanraya bakal menjelma..pastikan kemenangan lebih besa buat perak.. takbir!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

makkal sakhtee..

let's us firing at all cylinders!

Tanpa Nama berkata...

harap Allah buka mata dan hati sultan...

Unknown berkata...

Ya Allah kau buka kan mata dan hati sultan utk perkenankan bubar Dun negeri perak...Amin

Tanpa Nama berkata...

Ameen...!!!

Tanpa Nama berkata...

Agak2 la sultan tu dok buat ape yer... Dia tahu ker apa yang dia dah buat kat rakyat dia... Tunggula balasan di Akhirat kelak yop.... Kau sultan kat dunia jer.. kat akhirat ko sama jer kan kami rakyat jelata.. Nilai iman dan taqwa jadi ukuran di sisi Allah.. Bertaubat lah sultan... Mohon sembah derhaka minta sultan bertaubat.... hahahahaa

Tanpa Nama berkata...

Mana pi nye mamak Zamri...tak ade cerita ke?

Tanpa Nama berkata...

Salam YB..terima kasih up date laporan..sidang bawah pokok pun tak pa..kerana kita PR sentiasa di ancam dan di inaya..ALLAH bersama kita..rakyat akan faham..

cukup la 50 tahun um no perintah perak..kami akan tetap bersama PR..
penamaan calon bukit gantang jika panjang umor saya dan kawan2 ingin bersua wajah dgn YB..

Tanpa Nama berkata...

yb, ada sesapa yg sempat rakam tak sidang DUN bersejarah tu? kalau ada nanti tolong publish dlm blog yb ya. terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

pembetulan 'tanpa nama 19:28:00'
bukan zamri, tapi zambry.
buat malu nama aku je mamak pedukang tu...

Tanpa Nama berkata...

harap dapat rakam sidang bawah pokok tu..sama macam cerita laksamana do re mi di negeri pasir 2 butir. Bagus juga otak allahyarham P.Ramlee, dia mcm tau2 je akan berlaku satu hari nanti kerajaan yang terpaksa bersidang di bawah pokok. Minta MB Nizar sembah keputusan sidang DUn perak kpd sultan untuk bubarkan DUN

Tanpa Nama berkata...

This is a real history in the making. Please keep the video recording for time will tell especially for future generation that the struggle for democracy and for rakyats is on record and videotaped.
Time and the future generation will be the judges.
Hanya ALLAH yang maha mengetahui.

Ubaid Madani berkata...

salam, masa pahbedah muda2 dulu selalu atok pahbedah bermadah....antaranya...Sultan Adil Sultan disembah..Sultan zalim Sultan di diSanggah...maklumlah masa tu dok pun d KK,jual kueh kat sekolah clipod..la ni valid lagi ke mengkome..pahbedah dah keliru bahasa melayu la ni sbb banyak sangat nak agong bha inggeris

Tanpa Nama berkata...

Pah,
Lebih banyak bahasa yang boleh kita kuasai lagi bagus. Adakah dengan kita pandai berbahasa selain dari bahasa ibunda bermakna kita mengagungkan bahasa itu? MB DS Hj Nizar boleh bertutur pelbagai bahasa dan begitu juga dengan Tuan Guru Nik Aziz. Antara kelebihan yang ada pada mereka!