04 Mac 2009

Jam 2:45 petang:Bangunan SUK masih dikawal ketat

Pihak keselamatan masih mengepung Bangunan SUK. Kawalan keselamatan yang ketat masih diadakan dengan semua pintu masih ditutup rapat dan kelihatan pihak polis yang berseragam lengkap masih berkeliaran di hadapan bangunan.

8 ulasan:

leaflizard berkata...

dah takde keje lain dah kot kan YB

Awanama berkata...

Itu pasal skrg ni byk kes jenayah.Adik nurin sampai la ni tak jumpa..dok sibuk ikut cakap UMNO/BN.Tengok mcm Polis Thailand tu , Polis berkecuali.. biar PArti politik yg selesaikan.. Polis jaga keselamatan ...

Awanama berkata...

tu la, bengong polis2 ni.
dok kalut dengan politik.
keselamatan rakyat terancam.

Awanama berkata...

Dah nak jadi negara Polis dah Malaysia ni kot...

Awanama berkata...

Istiharkan sahaja bahawa penguatkuasa adalah adalah sayap parti amNO... dan biar saja amNO bayar gaji mereka...Jika guna duit rakyat, maka semua rakyat Malaysia inginkan keamanan dan keadilan JANGAN HALALKAN... Biar mereka jawap nanti di hadapan ALLAH...

Power Renjis berkata...

polis akan cari orang yg maki polis2..polis bunuh kugan dalam lokap dan sembur rakyat dgn water cannon takde plak nak cari..rakyat bikin makin marah ade la

Awanama berkata...

keciks, polis kaa yg bengong @ KP yg ?????

Awanama berkata...

mmg dah koje dia yop, tangkap yg tak salah lepas yg tersalah ya! wellcome 2 hotel california !