04 Mac 2009

Jam 2.05 petang: Laporan Polis akan dibuat

Laporan polis terhadap tindakan tata pihak keselamatan ke atas ADUN Wakil Rakyat yang dikatakan diarahkan oleh Setiausaha Kerajaan Negeri akan dilaporkan kepada polis pada petang ini di IPD Ipoh berhadapan Pejabat POs, Ipoh pada jam 2.30 petang.

Report polis itu akan dibuat oleh ADUN Titi Serong, ADUN Canning, ADUN Teja dan ADUN-ADUN PR yang lain

3 ulasan:

Puan Ainon Mohd. berkata...

YB, saya minta izin link ke blog saya. Terima kasih. AINON MOHD.

Tanpa Nama berkata...

..YB! Aduan hendaklah juga dibuat , kerana pihak polis dan pihak lain telah menghalang DUN dari bersidang ( MB dan ADUN ADUN menjalankan tugas )sebagai mana pihak polis sering mendakwa orang ramai cuba menghalang petugas awam menjalankan tugas. Saya doakan kesejahteraan YB dan rakan rakan. Allahu Akbar!!!

Tanpa Nama berkata...

Syabas di ucapkan kepada pejuang2 kebenaran dan keadilan di Perak. Saya percaya nama2 anda semua akan tercatit dalam sejarah negeri Perak dan di Malaysia am nya sebagai perwira2 yang sanggup berkorban untuk mempertahan prinsip2 keadilan dan keluhoran perlembagaan di negara kita yang amat kita cintai ini.Sesuatu yang ideal dan sempurna itu tidak akan dapat kita capai jika kita mudah menyerah kalah dan duduk diam sahaja.Teruskanlah perjuangan, kami yang jauh ni pun tak boleh duduk diam di buat nya, nak buat kerja pun tak ada mood. Baik siang atau malam kami sentiasa nak ikut perkembangan di Perak.Bak kata perpatah cubit peha kanan peha kiri pun terasa sakit.