10 Februari 2011

Saya akan ikut semua arahan MB, kata Khusrin

7 Rabiul Awal 1432.

SHAH ALAM: Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor, Datuk Mohd Khusrin Munawi berkata, beliau akan mengikut segala arahan dan bidang tugas yang ditetapkan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kepadanya.

Beliau juga berharap isu kontroversi antaranya dengan Menteri Besar tidak dipanjangkan kerana ketika ini harapannya adalah untuk menjalankan tugas yang diamanahkan kepadanya. "Cukuplah publisiti yang saya dapat selama ini dan biarlah saya buat kerja saya dulu. Menteri Besar pun banyak beri kerja kepada saya dan semuanya kerja yang penting," katanya ketika ditemui selepas mempengerusikan mesyuarat Pegawai Daerah mengenai isu pasir, di sini, sebentar tadi.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan PR kena berhati-hati dalam setiap tindakan...Peribahasa "Musang Berbulu Ayam". Ingat adalah perisai segalanya.

Tanpa Nama berkata...

double standard....