16 Mac 2012

Sinar Automart kembali pamer pelbagai kereta

23 Rabi'ul Akhir 1433H. [MOD] -

SHAH ALAM - Sinar Automart kembali! Selepas seminggu tidak bersama pengunjung.

Pameran dan jualan yang berkonsepkan Iklan, Pamer dan Jual kembali menemui pengunjung di pekarangan Kompleks Kumpulan Media Karangkraf di Seksyen 15 di sini, dari jam 9 pagi hingga 2 petang, Ahad ini.

Penasihat Eksekutif Pengiklanan dan Pemasaran Sinar Harian, Zulkhafle Jalil berkata, pelbagai jenis kereta dipamerkan kali ini dan dimeriahkan lagi dengan auto show dari Kelab Perodua Myvi.

“Pameran ini memberi ruang kepada pengiklan menambah nilai perkhidmatan bagi memasarkan kenderaan, baru mahupun terpakai dengan­ lebih berkesan.

“Kali ini kami akan membawakan kelainan kepada pengunjung berbanding minggu terdahulu,” katanya.

Menurutnya, Sinar Auto­mart bukan sahaja menjual, malah menyediakan kemudahan ruang iklan bagi pemilik kereta yang berminat untuk menjual kereta mereka pada harga iklan serendah RM106 untuk tiga kali keluaran iklan dalam akhbar Sinar Harian.

Zulkhafle berkata, Sinar Automart juga akan memberikan minyak pelincir Hyrax diberikan percuma kepada lima pembeli pertama kenderaan di pameran tersebut serta penyertaan dan sentiasa mengalu-alukan penyertaan daripada orang ramai.

Mereka berminat boleh hubungi Zulkhafle 019-2195877, Azliza 019-2297220 atau Junaidi 019-3037925.

Sinar Harian

Tiada ulasan: