22 Mei 2012

Torres kecewa disisih, mahu bincang masa depan di Chelsea

1 Rejab 1433H. [MOD] -

PENYERANG Chelsea, Fernando Torres yang tidak berpuas hati dengan sikap pengurusan The Blues apabila beliau tidak disenaraikan dalam kesebelasan utama final Liga Juara-juara mahu mengadakan perbincangan bersama kelab itu bagi menentukan masa depannya, yang didakwa samar sejak akhir-akhir ini.

Pada perlawanan itu, Torres sekadar dimasukkan sebagai pemain gantian, menggantikan Salomon Kalou ketika permainan berbaki enam minit.

Dalam satu kenyataan disiarkan BBC dan media Sepanyol, Torres dipetik berkata, keputusan pengurus sementara Chelsea, Roberto Di Matteo amat mengecewakan beliau sepanjang kariernya sebagai pemain.

"Bagi saya keputusan itu amat mengecewakan. Malah saya juga tidak berpuas hati dengan sikap Di Matteo yang tidak memilih saya antara lima pemain dalam penentuan sepakan penalti pada perlawanan itu.

"Saya merasakan cara layanan mereka terhadap saya dalam kelab itu sangat teruk," kata Torres.

Justeru itu katanya, perbincangan ini untuk menentukan nasibnya menjelang kempen baru musim depan bagi memastikan pengurusan tidak membelakangkan beliau untuk beraksi sebagai pemain kesebelasan utama.

"Saya mahukan kepastian. Musim depan saya mahu mainkan lebih banyak peranan terutama dalam perlawanan penting.

"Malah mereka juga perlu kotakan janji ketika memujuk saya untuk keluar dari Liverpool," tegas Torres.

Torres menyertai Chelsea dengan harga RM248 juta sekali gus menjadikannya sebagai pemain termahal di England.

Namun sejak menyarung jersri The Blues, Torres dilihat tidak beraksi cemerlang sehingga menjejaskan tempatnya dalam kesebelasan utama dalam skuad Chelsea.

Sinar Harian

Tiada ulasan: