03 April 2013

Saya persiap jentera terbaik - Azizan

22 Jamadil Awal 1434 H. [MOD] -



ALOR SETAR: Pesuruhjaya PAS Kedah, Datuk Seri Azizan Razak berkata, beliau telah mempersiapkan jentera terbaik untuk PAS di negeri ini dalam menghadapi pilihan raya akan datang ini.

"Saya telah menyiapkan jentera PAS Kedah sejak lima tahun lalu, selepas kita berjaya menerajui kerajaan negeri pada tahun 2008.

"Sama ada saya bertanding atau tidak, saya adalah Pesuruhjaya PAS Kedah, itu kewajipan saya untuk memastikan PAS Kedah menang (dalam PRU13).

"Selepas menang lagi nanti, saya serahkan kepada PAS Pusat untuk melantik siapa (Menteri Besar). Selaku Pesuruhjaya, saya harus menjalankan tugas yang diamanahkan tanpa menunggu hingga dipilih sebagai calon untuk memulakan kerja (pilihan raya). Ini amanah saya dengan jemaah (PAS)," kata beliau.

Azizan berkata demikian dalam wawancara khas para wartawan Harakah dengan beliau baru-baru ini.

HARAKAHDAILY/-

Tiada ulasan: