16 April 2012

Azraai: Keputusan luar jangka

24 Jamadil Awal 1433H. [MOD] -

DI LUAR jangkaan! Hanya itu mampu diungkapkan pengendali Negeri Sembilan, Azraai Khor Abdullah ketika ditanya mengenai kekalahan 0-1 pasukannya kepada Terengganu hasil jaringan sendiri anak buahnya, S Kunanlan.

Menyifatkan perlawanan di Stadium Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah kelmarin sebagai permainan seimbang, Azraai mengakui terpaksa menerima keputusan dengan hati terbuka.

“Pada awal perlawanan saya sudah menetapkan untuk tidak pulang tangan kosong, namun inilah lumrah permainan­ bola sepak. Meskipun gagal membawa pulang mata dan terpaksa turun satu tangga dalam kedudukan liga, saya tetap berpuas hati dengan corak persembahan yang dipamerkan oleh pemain,” katanya.

Enggan berputih mata untuk kali kedua, Azraai bersedia menanti kunjungan­ skuad Penyu di Stadium Tuanku Abdul Rahman dalam saingan kedua Liga Super esok meskipun terpaksa turun tanpa kelibat beberapa tonggak utama.

Dalam perkembangan lain, menolak dakwaan akan menggantikan Farbak dengan pemain import baru, Azraai melihat pasukannya kini sudah mempunyai barisan­ pemain yang mantap.

Sinar Harian

Tiada ulasan: