30 Disember 2011

Guru Pasti hilang

5 Safar 1433H. [MOD] -

SERI ISKANDAR - Orang ramai yang mengetahui atau pernah berjumpa, wanita bernama Najwa Soib, 24, diminta untuk menghubungi polis atau warisnya kerana dia dilaporkan hilang sejak 21 Disember lalu.

Ketua Polis Daerah Perak Tengah Superintendan Mohamad Fakri Che Sulaiman berkata, pihaknya menerima laporan kehilangan wanita itu pada 26 Disember lalu di Balai Polis Kampung Gajah.

Menurutnya, laporan itu dibuat oleh suami wanita berkenaan, Mohd Sharizal Mohd Yusof, 27, dan menurutnya kehilangan isterinya tidak diketahui puncanya.

“Suami wanita itu memberitahu, isterinya hilang pada 21 Disember dan disedarinya pada jam 8 pagi apabila dia bangun dari tidur,” katanya kepada Sinar Harian selepas majlis perhimpunan bulanan IPD Perak Tengah, semalam.

Mohamad Fakri berkata, wanita yang tinggal di Kampung Biak Pasir Salak itu bekerja sebagai guru Pasti di Kampung Gajah.

Jelasnya, pihaknya juga sudah memberitahu Ketua Polis Daerah di seluruh negeri untuk mengesan wanita tersebut.

“Sesiapa yang mempunyai maklumat berkenaan wanita ini boleh menghubungi Inspektor Joharizal di talian 019-5590055 ataupun suami wanita berkenaan 019-5227907.

“Kami khuatir berlaku perkara tidak diingini terhadap mangsa kerana pada masa kini banyak kes memperdagangkan manusia dilaporkan berlaku,” katanya.

Sinar Harian

Tiada ulasan: