18 Januari 2012

Mesra rakyat: PAS Perak perkenal “Perak Kite”, usaha dekati rakyat

24 Safar 1433H. [MOD] -

SIDANG MEDIA...Pengarah Program, Haji Mohd Misbahul Munir Masduki bersama Ketua Penerangan PAS Perak, Ahmad Nuri Amin dan juga Penolong Setiausaha Pemuda PAS Perak, Safarizal Saleh dalam sidang media penerangan berkaitan pelancaran slogan kempen “Perak Kite”.

IPOH, 18 Jan: Badan Perhubungan PAS Negeri Perak dalam merangka gerak kerja Pilihan Raya Umum ke 13 telah memperkenalkan satu pendekatan mesra rakyat di dalam kempennya kelak.

Dalam penjenamaan kempen PAS Perak tersebut, slogan Perakite; Rakyat Sepakat Perak Berkat bakal dilancarkan oleh Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu pada 20 Januari 2012 ini nanti.

Pelancaran tersebut bakal diadakan di Mosalla Al-Ehsan Paya Purnama, Paya Renggam, Padang Rengas yang turut dihadiri oleh Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin dan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, Haji Abu Bakar Hussien.

Pembaharuan kempen ini diperkenalkan bagi meneruskan suasana bahang Pilihan Raya Umum ke - 13 nanti dan pelbagai program bersama rakyat akan disusun disemua kawasan Dewan Undangan Negeri yang ditandingi oleh PAS.

Program mesra rakyat dan kebajikan ini antara pengisian program yang telah dirancang sehingga tarikh Pilihan Raya Umum ke 13 nanti bahkan tema yang dilancarkan turut di bawa oleh semua jentera parti.

Oleh: Safarizal Saleh [by email @ WarkahDaily]

Tiada ulasan: