21 Jun 2012

Mayat jurusolek dalam longkang

1 Syaaban 1433H. [MOD] -

SUNGAI PETANI – Seorang jurusolek pengantin dijumpai mati dalam longkang dengan beberapa kesan tikaman di leher, dada dan pinggang di jalan persendirian berdekatan ladang kelapa sawit di Ambangan Heights, Sungai Lalang, dekat sini, jam 7.30 pagi semalam.

Mayat M Revathi, 23, dari Taman Arked, Sungai Petani ditemui orang awam yang melalui jalan dari arah mahkamah ke Ambangan Heights.

Ahli keluarga mangsa, K Valiammah, 51, berkata, wanita itu selalunya pulang dari kedainya di Taman Ria Jaya, di sini pada sebelah petang sebelum mengikuti kelas kecantikan di satu lokasi lagi.

Mangsa bagaimanapun tidak pulang sejak kelmarin.

“Menyedari kehilangan mangsa, kami mencarinya di merata-rata tempat sebelum membuat laporan di Balai Polis Sungai Petani,” katanya.

Selain mayat mangsa, motosikalnya turut ditemui di dalam longkang. Ketika ditemui, mayat mendiang yang lengkap berpakaian berada di atas motosikal dalam keadaan terlentang.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Hashim Ali berkata, siasatan masih diteruskan dan tidak menolak kemungkinan terdapat unsur jenayah.

Beliau berkata, siasatan awal mendapati terdapat kesan luka di bahagian leher dan dada mangsa, Tinjauan Sinar Harian di lokasi kejadian mendapati, siasatan turut dibantu seekor anjing pengesan, unit forensik polis dan pegawai perubatan forensik Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar.

Sinar Harian

Tiada ulasan: